piątek, 11 sierpnia 2017

#99 Massimo Battara

Witam! Prezentuję podpis trenera bramkarzy Zenitu Sankt Petersburg, Massimo Battary. Włoch w karierze piłkarskiej występował w klubach włoskich, natomiast dzięki trenerce stał się obieżyświatem, gdyż zajmował się m.in. bramkarzami Schalke, Manchesteru City, czy Aston Villi. Podpis zdobyłam po napisaniu maila do Schalke. Prosiłam o di Matteo, a dodatkowo dostałam jego asystentów. Na rogach znajduje się taśma klejąca, proszę mieć to na względzie przy ewentualnej wymianie.

P.S. Pisałam w poprzednim poście, że poszukuję adresu F. Lamparda. Poszerzam to nieco, jestem gotowa wymienić sprawdzone adresy graczy Chelsea (nawet agencji, jeśli nie mam tych podpisów) za autografy, gdyż sama nie mam żadnych kontaktów na wymianę. Zachęcam też do zakupu książek o tematyce piłkarskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz